Einde abonnement 2 januari 2017

View previous topic View next topic Go down

Einde abonnement 2 januari 2017

Post by alain01 on 9/12/2016, 14:04

Ik ga mijn abonnement niet meer verlengen Trajectcontroles worden niet vermeld in Drieslinter en Geel Winkelomheide snelheidsbeperkingen zone 30 uitgebreid in Zoutleeuw mijn Coyote zegt dat het 50 is in de zone 30 ook al diverse keren gemeld en daarvoor moet ik 150 euro per jaar gaan betalen.

alain01
Eclaireur distrait
Eclaireur distrait

View user profile

Back to top Go down

Re: Einde abonnement 2 januari 2017

Post by alain01 on 10/12/2016, 01:37

dat is toch belachelijk dat het groot is mijn Coyote Nav kent de trajectcontroles niet in Drieslinter en Winkelomheide maar wel de trajectcontroles tussen Kasterlee en Turnhout ik bel naar de support en ik zegde dit en telkens wijkte die af van wat ik zegde.
Hij ging een mail sturen krijg ik dit als e-mail wat heeft dat nu te maken als jullie zelf de trajectcontroles niet willen invoeren nu ben ik een hoop geld kwijt om te bellen naar een duur betalend 070 nummer en ben ik nog niet geholpen

Beste Mr alain,

Wij bevestigen de goede ontvangst van uw vraag betreffende de storing van uw toestel.

Om de dienst op uw toestel opnieuw te activeren, vragen wij u de volgende testen uit te voeren:

· ga na of er wel degelijk een actief abonnement gekoppeld is aan uw toestel

· controleer of de DEMO-modus van uw toestel uitgeschakeld is

· in geval van laadproblemen test u de bijgeleverde accessoires met uw toestelen test u het laden op een USB-poort.

· bij problemen met het geluid moet u het volumeniveau nagaan en ook de configuratie van uw meldingen in het menu Meldingen van uw toestel.

· bij verbindingsproblemen:

· ga naar buiten (open hemel) en schakel het toestel aan.

· ga naar het menu en dan naar de rubriek “Mijn informatie”, selecteer de lijn “Technische informatie” en verhoog de waarden van de lijnen “GPS”, “GSM” en “Dataversie”.

Is uw storing nog altijd niet opgelost, gelieve dan als antwoord op deze e-mail alle uitgevoerde testen en de resultaten te specificeren en uw toesteldan voor reparatie terug te sturen.

Wij staan ter uwer beschikking voor bijkomende inlichtingen.

Met vriendelijke groeten,

Het Coyote-team.

alain01
Eclaireur distrait
Eclaireur distrait

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics